יציבות הממשלה ברקע המצב הביטחוני | הפרשנים מנתחים

    המהדורה המרכזית 1 Comment on יציבות הממשלה ברקע המצב הביטחוני | הפרשנים מנתחים

    הפרשן יעקב ריבלין והיועץ האסטרטגי ברק סרי ניתחו במהדורה המרכזית את מצבה של הממשלה וסיכוייה לשרוד ברקע המצב הביטחוני והכלכלי | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:27
    09.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ראש מועצה מאשים: נתניהו רוצה 'למרוח' את המלחמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין והיועץ האסטרטגי ברק סרי שוחחו עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי ויציבות הממשלה ברקע המצב הביטחוני והכלכלי.

    ברק סרי: "יש שני דברים שהישראלים לא מוכנים לקבל ומערערים תמיכה בכל ממשלה: מצב ביטחוני ומצב כלכלי. פיגועי טרור רצחניים זה דבר שהישראלים כבר קצת שכחו מה זה וישנה גם תחושת אי ביטחון כלכלי ויוקר המחיה. שני הדברים האלה מתרגשים עלינו בתקופה האחרונה ובממשלה כל כך שברירית זה יכול לערער את הממשלה בצורה קשה. אתה כבר רואה את הלחצים על שקד, אורבך ואחרים לנוכח המצב".

    יעקב ריבלין: "יש כאן אינתיפאדה בדרך, יש לנו אינפלציה, משהו שכבר שכחנו ממנו קרוב לעשרים שנה – תוסיף לזה את הזעם בין גנץ לחברי קואליציה אחרים. אני שומע מח"כי כחול לבן דברים מאוד קשים על ההתנהלות של לפיד ובנט שמשפילים את גנץ. נראה שגם גנץ עצמו שש לייצר משברים. בהקדמת הנסיעה להודו ובפגישה שהוא רצה לקיים עם אבו מאזן. בבניין כזה רעוע מספיק בעיטה אחת בשביל שהוא יתמוטט – הבעיה היא שאין מי שיתן את הבעיטה הזו כיוון שיו"ר האופוזיציה יושב בביהמ"ש ושומע איך פילבר מאשש את טענות התביעה. הוא שקוע בבוץ של המשפט".

    "אחרי העדויות היום השאלה היא לא אם הוא יצא זכאי או יורשע אלא כמה שנים הוא יקבל. אין מי שיקום וימוטט את הממשלה הזו".

    סרי: "זה נכון, פילבר מספק את הסחורה לתביעה ומאושש את דבריו במשטרה גם אם הוא עוטף אותם בדברי אהבה לנתניהו. העדות הזו דרמטית ויכולה לדחוף לעסקת טיעון עתידית אליה יחתור נתניהו. עסקה תשנה את המצב הפוליטי באחת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שבענו מרורים
      יפלו הרשעים הארורים הללו